بریم بازی

بازی هایی که به نظرم خیلی خوبه (کامپیوتر و موبایل) رو معرفی می کنم.

بریم بازی

بازی هایی که به نظرم خیلی خوبه (کامپیوتر و موبایل) رو معرفی می کنم.

سلام
من محمدرضا امینیان هستم.
من 12 سالمه و مثل خیلی از بچه های این دوره زمونه، از موبایل و لپ تاپ و مخصوصا از بازی ها یکم سر در می آرم
و می خوام، چیز هایی که بلدم رو باشما به اشتراک بگذارم. اگر شما هم می تونید به من کمک کنید که بازی های بیشتر و بهتری رو اینجا معرفی کنیم بهم پیغام بدین. من خوشحال می شم.
ممنون که این متن رو خواندید.
لطفا این وب لاگ رو دنبال و به دوستانتون هم معرفی بکنبن. مرسی

معرفی بازی کلش آف زامبی(Clash of Zombies)

چهارشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۹، ۰۳:۰۳ ب.ظ

 

 

شرکت سازنده:Better Game Studio

نوع بازی:استراتژی

این بازی درگوگل_بازار و فروشگاه گوگل هست که من لینک فروشگاه گوگل براتون پایین میگذارم:

دانلودبازیClash of Zombies


داستان بازی: تنها یک امپراطوری در جهان وجود دارد که تنها امید بشریت است. در اینجا، قهرمانان شجاع به صدها جنگ پیوسته اند، همه کسانی که می خواهند از پادشاه و مردم پشت سرشان محافظت کنند، همچنین افسانه خود را با خون و جلال می نویسند. اکنون، زمان خود را برای پیوستن به نبرد، تشکیل یک تیم از قهرمانان فوق العاده برای نجات امپراتوری و حتی کل جهان. 
برخورد زامبی ها بازی آنلاین نبرد استراتژی محبوب است، هزاران زامبی جهش وجود دارد که دفاع شما را از بین خواهند برد و تعداد زیادی از دشمنان که به هر وسیله به قلعه خود حمله می کنند! اکنون آنها بسیار قوی تر و باهوش تر از قبل شده اند، جنگ آغاز می شود، بیایید و به ما بپیوندید تا از امپراتوری خود محافظت کنید، دنیا را نجات دهید.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۲۰
محمدرضا امینیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی