بریم بازی

بازی هایی که به نظرم خیلی خوبه (کامپیوتر و موبایل) رو معرفی می کنم.

بریم بازی

بازی هایی که به نظرم خیلی خوبه (کامپیوتر و موبایل) رو معرفی می کنم.

سلام
من محمدرضا امینیان هستم.
من 12 سالمه و مثل خیلی از بچه های این دوره زمونه، از موبایل و لپ تاپ و مخصوصا از بازی ها یکم سر در می آرم
و می خوام، چیز هایی که بلدم رو باشما به اشتراک بگذارم. اگر شما هم می تونید به من کمک کنید که بازی های بیشتر و بهتری رو اینجا معرفی کنیم بهم پیغام بدین. من خوشحال می شم.
ممنون که این متن رو خواندید.
لطفا این وب لاگ رو دنبال و به دوستانتون هم معرفی بکنبن. مرسی

معرفی بازی mini militia

چهارشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۹، ۰۳:۱۱ ب.ظ

 

 

شرکت سازنده:Miniclip
تعداد دانلود:100میلیون دانلود
بازی های شرکت سازنده: ball pool8
نوع بازی: اکشن

این بازی درگوگل_بازار و فروشگاه گوگل هست که من لینک فروشگاه گوگل براتون میزارم:
دانلود بازی mini militia


داستان بازی: مبارزه با چند نفر شدید را با حداکثر 6 بازیکن به صورت آنلاین تجربه کنید (12 WiFi) مبارزه با چند نفره شدید را با حداکثر 6 بازیکن آنلاین یا 12 نفر با استفاده از wi-fi محلی تجربه کنید. با Sarge آموزش دهید و مهارت های خود را در حالت های آموزش آفلاین ، Co-op و Survival تیز کنید. تعداد زیادی از انواع سلاح از جمله تیرانداز از خفا ، تفنگ و شعله ور را شلیک کنید. ویژگی های جنگ چند نفره انفجاری آنلاین و محلی! کنترل تیراندازی بصری دوتایی. نقشه های جهان باز با استفاده از چکمه های موشک برای پرواز عمودی طولانی. کنترل بزرگنمایی ، حملات غوغا و توانایی دوگانگی با سلاح های سنگین مدرن و آینده نگر و نارنجک. نبردهای مستقر در تیم را در این کارتون سرگرم کننده با مضامین بین سولدات و هاله بازی کنید.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۲۰
محمدرضا امینیان

نظرات  (۱)

۲۲ فروردين ۹۹ ، ۱۴:۱۱ علیرضا امینیان

باطی کردن این بازی با دوستان خیلی می چسبه ممنون از معرفیتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی