بریم بازی

بازی هایی که به نظرم خیلی خوبه (کامپیوتر و موبایل) رو معرفی می کنم.

بریم بازی

بازی هایی که به نظرم خیلی خوبه (کامپیوتر و موبایل) رو معرفی می کنم.

سلام
من محمدرضا امینیان هستم.
من 12 سالمه و مثل خیلی از بچه های این دوره زمونه، از موبایل و لپ تاپ و مخصوصا از بازی ها یکم سر در می آرم
و می خوام، چیز هایی که بلدم رو باشما به اشتراک بگذارم. اگر شما هم می تونید به من کمک کنید که بازی های بیشتر و بهتری رو اینجا معرفی کنیم بهم پیغام بدین. من خوشحال می شم.
ممنون که این متن رو خواندید.
لطفا این وب لاگ رو دنبال و به دوستانتون هم معرفی بکنبن. مرسی

معرفی بازی Ninja Arashi

سه شنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۹، ۱۰:۰۰ ق.ظ

به نام خدا

 

 

نام بازی:Ninja Arashi

شرکت سازنده ی بازی:Black Panther

بازی های دیگر این شرکت سازنده:Air Combat : Sky fighter

 ستاره های بازی:4/7از5

حجم:44مگابایت

گروه سنی بازی:+7

نوع بازی:اکشن

لینک دانلود بازی:دانلود بازی Ninja Arashi

داستان بازی:ترکیبی از بازی های دویدنی و نقش محور با محیطی ساده، گیم پلی اعتیاد آور و محیطی هیجان انگیز که شاید تا به حال نظیر آن را تجربه نکرده باشید، ‏شما در این بازی نقش نینجایی به نام آراشی را بازی خواهید کرد که یکی از نینجاهای قدیمی و افسانه ای است. کاراکتر شروری به نام اوروچی فرزند آراشی را دزدیده و حالا شما در نقش آراشی باید در نبرد با نگهبانان اوروچی پیروز شده و در نهایت فرزندتان را نجات دهید.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۲۶
محمدرضا امینیان

معرفی بازی Ninja Arashi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی