بریم بازی

بازی هایی که به نظرم خیلی خوبه (کامپیوتر و موبایل) رو معرفی می کنم.

بریم بازی

بازی هایی که به نظرم خیلی خوبه (کامپیوتر و موبایل) رو معرفی می کنم.

سلام
من محمدرضا امینیان هستم.
من 12 سالمه و مثل خیلی از بچه های این دوره زمونه، از موبایل و لپ تاپ و مخصوصا از بازی ها یکم سر در می آرم
و می خوام، چیز هایی که بلدم رو باشما به اشتراک بگذارم. اگر شما هم می تونید به من کمک کنید که بازی های بیشتر و بهتری رو اینجا معرفی کنیم بهم پیغام بدین. من خوشحال می شم.
ممنون که این متن رو خواندید.
لطفا این وب لاگ رو دنبال و به دوستانتون هم معرفی بکنبن. مرسی

معرفی بازی Prime Peaks

چهارشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۹، ۰۵:۳۹ ب.ظ

به نام خدا

 

نام بازی: Prime Peaks

شرکت سازنده ی بازی:Prime Peaks

بازی های دیگر این شرکت سازنده:----

 ستاره های بازی:4/5از5

گروه سنی بازی:+3سال

حجم بازی:34مگابایت

نوع بازی:رانندگی

این بازی آنلاین است.

لینک دانلود بازی:دانلود بازی Prime Peaks

برای دیدن فیلم بازی بر رو ی این جمله کلیک کنید.

داستان بازی:Prime Peaks یک بازی مسابقه ای از استودیوی بازیسازی A25 Apps می باشد که بصورت رایگان منتشر شده است. از بین 7 وسیله نقلیه موجود که هر کدام از آنها در بالا رفتن از تپه ها متفاوت هستند یکی را انتخاب کنید و سعی کنید از تپه ها بالا بروید و سکه هایی که بر سر راهتان موجود می باشد را جمع آوری کنید و وسیله نقلیه خود را ارتقا دهید. هر مسیر با فیزیک واقع رایانه طراحی شده است که باید با سایر رقبا به رقابت بپردازید و بیشترین امتیاز را کسب کنید.

yesyes

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۲۷
محمدرضا امینیان

معرفی بازی Prime Peaks

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی