بریم بازی

بازی هایی که به نظرم خیلی خوبه (کامپیوتر و موبایل) رو معرفی می کنم.

بریم بازی

بازی هایی که به نظرم خیلی خوبه (کامپیوتر و موبایل) رو معرفی می کنم.

سلام
من محمدرضا امینیان هستم.
من 12 سالمه و مثل خیلی از بچه های این دوره زمونه، از موبایل و لپ تاپ و مخصوصا از بازی ها یکم سر در می آرم
و می خوام، چیز هایی که بلدم رو باشما به اشتراک بگذارم. اگر شما هم می تونید به من کمک کنید که بازی های بیشتر و بهتری رو اینجا معرفی کنیم بهم پیغام بدین. من خوشحال می شم.
ممنون که این متن رو خواندید.
لطفا این وب لاگ رو دنبال و به دوستانتون هم معرفی بکنبن. مرسی

معرفی بازی پرسیتی

پنجشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۹، ۰۴:۳۲ ب.ظ

به نام خدا

 

 

نام بازی:پر سیتی

شرکت سازنده ی بازی:تاد

بازی های دیگر این شرکت سازنده:-----

 ستاره های بازی:4/5از5

گروه سنی بازی:+9سال

حجم بازی:59مگابایت

نوع بازی:استراتژی

این بازی آفلاین است.

لینک دانلود بازی:دانلود بازی پر سیتی

برای دیدن فیلم بازی اینجا کلیک کنید.

داستان بازی:‏ شهر پارسی خود را بسازید و گسترش بدهید! ‏

تولید کنید،‌ مدیریت کنید و در فهرست رتبه بندی ایران، بهترین باشید! ‏

yesyes

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی