بریم بازی

بازی هایی که به نظرم خیلی خوبه (کامپیوتر و موبایل) رو معرفی می کنم.

بریم بازی

بازی هایی که به نظرم خیلی خوبه (کامپیوتر و موبایل) رو معرفی می کنم.

سلام
من محمدرضا امینیان هستم.
من 12 سالمه و مثل خیلی از بچه های این دوره زمونه، از موبایل و لپ تاپ و مخصوصا از بازی ها یکم سر در می آرم
و می خوام، چیز هایی که بلدم رو باشما به اشتراک بگذارم. اگر شما هم می تونید به من کمک کنید که بازی های بیشتر و بهتری رو اینجا معرفی کنیم بهم پیغام بدین. من خوشحال می شم.
ممنون که این متن رو خواندید.
لطفا این وب لاگ رو دنبال و به دوستانتون هم معرفی بکنبن. مرسی

معرفی بازیSea Battle 2

جمعه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۹، ۰۵:۰۱ ب.ظ

به نام خدا

 

 

نام بازی: Sea Battle 2

شرکت سازنده ی بازی: BYRIL

بازی های دیگر این شرکت سازنده: Doodle Planes

 ستاره های بازی: 4/7 از 5

گوه سنی بازی: +5سال

حجم بازی: 42 مگابایت

نوع بازی: تفننی

این بازی آفلاین  است.

لینک دانلود بازی: دانلود بازیSea Battle 2

برای دیدن فیلم بازی اینجا کنید کلیک کنید.

 

داستان بازی: Sea Battle 2 نسخه دوم بازی معروف و مولتی پلیر آنلاین نبرد دریایی از استودیوی بازیسازی BYRIL است. این بازی شباهت بسیار زیادی به بازی کلاسیکی که بیشترمان با مداد و کاغذ انجام می دادیم دارد، به این شکل که شما باید مکانی را مشخص کنید و سپس منتظر نتیجه نهایی در بخش و قسمت دشمن خواهید ماند بنابراین باید دقت و محاسبات زیادی به خرج دهید. در این بازی علاوه بر کشتی های جنگی، هواپیماها، زیردریایی ها، معادن و فلزات، رادارها و غیره نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
yesyes

نظرات  (۱)

۳۰ فروردين ۹۹ ، ۱۴:۱۱ علیرضا امینیان

ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی