بریم بازی

بازی هایی که به نظرم خیلی خوبه (کامپیوتر و موبایل) رو معرفی می کنم.

بریم بازی

بازی هایی که به نظرم خیلی خوبه (کامپیوتر و موبایل) رو معرفی می کنم.

سلام
من محمدرضا امینیان هستم.
من 12 سالمه و مثل خیلی از بچه های این دوره زمونه، از موبایل و لپ تاپ و مخصوصا از بازی ها یکم سر در می آرم
و می خوام، چیز هایی که بلدم رو باشما به اشتراک بگذارم. اگر شما هم می تونید به من کمک کنید که بازی های بیشتر و بهتری رو اینجا معرفی کنیم بهم پیغام بدین. من خوشحال می شم.
ممنون که این متن رو خواندید.
لطفا این وب لاگ رو دنبال و به دوستانتون هم معرفی بکنبن. مرسی

معرفی بازی کلش رویال (Clash Royale)

يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۹، ۰۳:۴۴ ب.ظ

به نام خدا

 

 

 

نام بازی: کلش رویال (Clash Royale)

شرکت سازنده ی بازی: Supercell

بازی های دیگر این شرکت سازنده: Hay Day

 ستاره های بازی: 4/6 از 5

گروه سنی بازی: +9سال

حجم بازی: 106 مگابایت

نوع بازی: استراتژی

این بازی آنلاین است.

لینک دانلود بازی:  بازی کلش رویال (Clash Royale)

برای دیدن فیلم بازی اینجا کلیک کنید.

داستان بازی: بازی Clash Royale بازی ای مشابه Clash of Clans است که توسط شرکت Supercell ارائه شده است .در بازی کلش رویال لازم است یک پایگاه نظامی ساده را ایجاد کرده و در رقابت هایی دو نفره و رو در رو و با دشمن مبارزه کنید. بازی کلش رویال از کلش آو کلنز آسان تر است و پیچیدگی های مختص به آن را ندارد. شما در این بازی می بایست حتماً روی هر دو بخش حمله و دفاع تمرکز داشته باشید.این بازی آنلاین است و باید توجه داشته باشید که اگر فقط به دفاع فکر کنید، حریف فرصت حمله های بیشتری در اختیار داشته و به شما مجال حمله کردن نمی دهد. و بالعکس، اگر تمام منابع خود را خرج نیروهای هجومی کنید، ممکن است به صورت ضد حمله و غافل گیرانه ای با حملات سنگین مواجه شوید. پس با این حساب باید گفت که استفاده از قوه استراتژیکی در این بازی بسیار مهم می باشد.

yesyes

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی