بریم بازی

بازی هایی که به نظرم خیلی خوبه (کامپیوتر و موبایل) رو معرفی می کنم.

بریم بازی

بازی هایی که به نظرم خیلی خوبه (کامپیوتر و موبایل) رو معرفی می کنم.

سلام
من محمدرضا امینیان هستم.
من 12 سالمه و مثل خیلی از بچه های این دوره زمونه، از موبایل و لپ تاپ و مخصوصا از بازی ها یکم سر در می آرم
و می خوام، چیز هایی که بلدم رو باشما به اشتراک بگذارم. اگر شما هم می تونید به من کمک کنید که بازی های بیشتر و بهتری رو اینجا معرفی کنیم بهم پیغام بدین. من خوشحال می شم.
ممنون که این متن رو خواندید.
لطفا این وب لاگ رو دنبال و به دوستانتون هم معرفی بکنبن. مرسی

معرفی بازی تیزبال(ace fightier)

سه شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۹، ۱۰:۲۱ ب.ظ

 

 

 

شرکت سازنده: parsis game

بازی های شرکت سازنده: Frontline Army Battles و...

نوع بازی:هواپیمایی_جنگنده

این بازی درگوگل،بازار ، فروشگاه گوگل و مایکت هم هست که من لینک فروشگاه گوگل براتون پایین میگذارم:

دانلود بازی ace fighter


داستان بازی: تبدیل به رهبر برترآسمان شویدوقدرت مبارزه ی مدرن خود را در آسمان سه بعدی احساس کنید. مراقب توانایی زرادخانه ( جایی که مهمات های جنگی تولید می کنند ) و جت های دشمن باشید و آسمان را با انفجار های فروزان روشن کنید. با بازیکنان تمام جهان در یک مبارزه ی نهایی چند نفره سلطه ی هوایی متصل شوید و انواع مختلفی از هواپیما را امتحان کنید.

لینک فیلم های آموزشی در سایت آپارات

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۱۹
محمدرضا امینیان

معرفی بازی تیزبال(ace fightier)

نظرات  (۱)

بازی قشنگیه بازی ، ممنون

پاسخ:
ممنو از لطفتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی