بریم بازی

بازی هایی که به نظرم خیلی خوبه (کامپیوتر و موبایل) رو معرفی می کنم.

بریم بازی

بازی هایی که به نظرم خیلی خوبه (کامپیوتر و موبایل) رو معرفی می کنم.

سلام
من محمدرضا امینیان هستم.
من 12 سالمه و مثل خیلی از بچه های این دوره زمونه، از موبایل و لپ تاپ و مخصوصا از بازی ها یکم سر در می آرم
و می خوام، چیز هایی که بلدم رو باشما به اشتراک بگذارم. اگر شما هم می تونید به من کمک کنید که بازی های بیشتر و بهتری رو اینجا معرفی کنیم بهم پیغام بدین. من خوشحال می شم.
ممنون که این متن رو خواندید.
لطفا این وب لاگ رو دنبال و به دوستانتون هم معرفی بکنبن. مرسی

معرفی بازی frag pro shooter

سه شنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۹، ۰۶:۵۸ ب.ظ

 

به نام خدا

 

نام بازی:frag pro shooter

شرکت سازنده ی بازی:oh bibi

بازی های دیگر این شرکت سازنده:sup multiplayer racing

 ستاره های بازی:4/3از5

گروه سنی بازی:+12

نوع بازی:اکشن

داستان بازی: آماده باش تا بهترین بازی در سبک قهرمانی و تیر اندازی رو بازی کنی!

این بازی آنلاین است.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۲۶
محمدرضا امینیان

معرفی بازی frag pro shooter

نظرات  (۲)

۲۶ فروردين ۹۹ ، ۲۰:۵۹ علیرضا امینیان

ممنون مطلب عالی

سلام وب زیبایی دارید.

لطفا به وب من هم سر بزنید.

پاسخ:
سلام آقا سینا لطفا وبلاگ من رو دنبال کن منم وبلاگ شمارو دنباال می کنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی