بریم بازی

بازی هایی که به نظرم خیلی خوبه (کامپیوتر و موبایل) رو معرفی می کنم.

بریم بازی

بازی هایی که به نظرم خیلی خوبه (کامپیوتر و موبایل) رو معرفی می کنم.

سلام
من محمدرضا امینیان هستم.
من 12 سالمه و مثل خیلی از بچه های این دوره زمونه، از موبایل و لپ تاپ و مخصوصا از بازی ها یکم سر در می آرم
و می خوام، چیز هایی که بلدم رو باشما به اشتراک بگذارم. اگر شما هم می تونید به من کمک کنید که بازی های بیشتر و بهتری رو اینجا معرفی کنیم بهم پیغام بدین. من خوشحال می شم.
ممنون که این متن رو خواندید.
لطفا این وب لاگ رو دنبال و به دوستانتون هم معرفی بکنبن. مرسی

معرفی بازی پو (Pou)

دوشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۳:۱۲ ق.ظ

به نام خدا

 

 

نام بازی: Pou

شرکت سازنده ی بازی: Zakeh

بازی های دیگر این شرکت سازنده: ---

 ستاره های بازی: 4/5 از 5

گروه سنی بازی: +3 سال

حجم بازی: 24 مگابایت

نوع بازی: تفننی

این بازی آفلاین است.

لینک دانلود بازی: بازی Pou

برای دیدن فیلم بازی اینجا کلیک کنید.

داستان بازی: مراقبت از یک حیوان خانگی فضایی چه حسی دارد؟ بازی Pou (پو) یکی از جذاب ترین و سرگرم کننده ترین بازی های اخیر است و در این بازی شما باید به Pou غذا بدهید، از او مراقبت و نگه داری کنید، با او بازی کرده و بزرگ شدنش را ملاحظه نمایید! با بازی های کوچک می توانید سکه جمع کنید و از آن ها برای خریدهای درون بازی استفاده کنید. می توانید برای پو عینک و کلاه بخرید، قفل دستاوردها و آیتم ها را باز کنید، با پو حرف بزنید و پاسخ هایش را بشنوید! 

yesyes

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی