بریم بازی

بازی هایی که به نظرم خیلی خوبه (کامپیوتر و موبایل) رو معرفی می کنم.

بریم بازی

بازی هایی که به نظرم خیلی خوبه (کامپیوتر و موبایل) رو معرفی می کنم.

سلام
من محمدرضا امینیان هستم.
من 12 سالمه و مثل خیلی از بچه های این دوره زمونه، از موبایل و لپ تاپ و مخصوصا از بازی ها یکم سر در می آرم
و می خوام، چیز هایی که بلدم رو باشما به اشتراک بگذارم. اگر شما هم می تونید به من کمک کنید که بازی های بیشتر و بهتری رو اینجا معرفی کنیم بهم پیغام بدین. من خوشحال می شم.
ممنون که این متن رو خواندید.
لطفا این وب لاگ رو دنبال و به دوستانتون هم معرفی بکنبن. مرسی

معرفی بازی Racing Fever

دوشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۳:۳۸ ق.ظ

به نام خدا

 

 

نام بازی:  Racing Fever

شرکت سازنده ی بازی: Lion Studios

بازی های دیگر این شرکت سازنده: Racing Fever

 ستاره های بازی: 4/7 از 5

گروه سنی بازی: +7سال

حجم بازی: 110 مگابایت

نوع بازی: موتور سواری

این بازی آفلاین است.

لینک دانلود بازی:  بازی Racing Fever

برای دیدن فیلم بازی اینجا کلیک کنید.

داستان بازی: یک تجربه مسابقه موتور سواری جدید از  سازنده بازی Racing Fever! سرگرمی و هیجان زیاد این بازی سبب می شود تا آدرنالین شما ترشح شود. با تجربه مسابقه شگفت انگیز و گرافیک مهیج این بازی شما نخواهید توانست دست از بازی بکشید و گوشی خود را پایین بگذارید. 4 زاویه دوربین متفاوت در این بازی در دسترس است که برای یک تجربه واقعی تر، شما می توانید از دید مسابقه دهنده خود بازی کنید و یا با استفاده از زاویه های مختلف دوربین کنترل خود را در مسابقات افزایش دهید. موتور سیکلت های موجود در این بازی به طور واقعی مدل سازی شده اند و 16 موتور سیکلت مختلف با کوچکترین جزئیات برای شما مدل سازی شده است. انتخاب خود را انجام دهید، عملکرد آن را بهبود بخشیده، طراحی آن را تغییر دهید و مسابقه را آغاز کنید. این یک ماجراجویی مسابقه ای با 4 رهبر گروه و ده ها مرحله مختلف است. 4 منطقه مختلف و 4 رهبر گروه بی رحم انتظار شما را می کشند!

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی