بریم بازی

بازی هایی که به نظرم خیلی خوبه (کامپیوتر و موبایل) رو معرفی می کنم.

بریم بازی

بازی هایی که به نظرم خیلی خوبه (کامپیوتر و موبایل) رو معرفی می کنم.

سلام
من محمدرضا امینیان هستم.
من 12 سالمه و مثل خیلی از بچه های این دوره زمونه، از موبایل و لپ تاپ و مخصوصا از بازی ها یکم سر در می آرم
و می خوام، چیز هایی که بلدم رو باشما به اشتراک بگذارم. اگر شما هم می تونید به من کمک کنید که بازی های بیشتر و بهتری رو اینجا معرفی کنیم بهم پیغام بدین. من خوشحال می شم.
ممنون که این متن رو خواندید.
لطفا این وب لاگ رو دنبال و به دوستانتون هم معرفی بکنبن. مرسی

معرفی بازی Golf Blitz

دوشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۳:۳۳ ق.ظ

به نام خدا

 

 

نام بازی: Golf Blitz

شرکت سازنده ی بازی: Noodlecake Studios Inc

بازی های دیگر این شرکت سازنده: Beat Racer

 ستاره های بازی: 2/7 از 5

گروه سنی بازی: +7 سال

حجم بازی: 86 مگابایت

نوع بازی: ورزشی

این بازی آفلاین است.

لینک دانلود بازی: بازی Golf Blitz

برای دیدن فیلم بازی اینجا کلیک کنید.

داستان بازی: بازی Golf Blitz یا رقابت گلف بازی جذاب مسابقات گلف است که شما را در چالش های بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیز قرار ی دهد و شما می توانید تیم خود را تشکیل داده و با دوستان خود به رقابت بپردازید. همچنین می توانید با شخصی سازی و استفاده از نیروهای ویژه پیروز میدان مسابقات باشید. مسیرهای ناهموار، شرایط دشوار مسابقات و حریف های سرسخت از جمله مواردی هستند که انجام این بازی را برای شما به یک چالش سرگرم کننده تبدیل می کنند.

yesyes

نظرات  (۱)

۰۹ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۲:۱۰ حسین عبداللهی

سلام علیکم

نماز و روزه هاتون قبول باشه

به سفره صلوات دعوتید

لطفا برای مشارکت تعداد صلوات را بفرمایید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی