بریم بازی

بازی هایی که به نظرم خیلی خوبه (کامپیوتر و موبایل) رو معرفی می کنم.

بریم بازی

بازی هایی که به نظرم خیلی خوبه (کامپیوتر و موبایل) رو معرفی می کنم.

سلام
من محمدرضا امینیان هستم.
من 12 سالمه و مثل خیلی از بچه های این دوره زمونه، از موبایل و لپ تاپ و مخصوصا از بازی ها یکم سر در می آرم
و می خوام، چیز هایی که بلدم رو باشما به اشتراک بگذارم. اگر شما هم می تونید به من کمک کنید که بازی های بیشتر و بهتری رو اینجا معرفی کنیم بهم پیغام بدین. من خوشحال می شم.
ممنون که این متن رو خواندید.
لطفا این وب لاگ رو دنبال و به دوستانتون هم معرفی بکنبن. مرسی

معرفی بازیQuiz of Kings

پنجشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۹، ۰۵:۰۲ ب.ظ

به نام خدا

 

 

نام بازی:Quiz of Kings

شرکت سازنده ی بازی:Quiz of Kings

بازی های دیگر این شرکت سازنده:-------

 ستاره های بازی:4/4از5

گروه سنی بازی:+10سال

حجم بازی:55مگابایت

نوع بازی:تفننی

این بازی آفلاین است.

لینک دانلود بازی:دانلود بازیQuiz of Kings

برای دیدن فیلم بازی اینجا کلیک کنید.

داستان بازی:

• برترین بازی سال ۹۷ از نگاه مخاطبان در جشنواره‌ی بازی‌های ویدئویی ایران (Iran Game Festival) 
‏ • برترین بازی سال ۹۶ ( کلمات و دانستنی‌ها ) در جشنواره وب و موبایل ایران از دید داوران و از دید مردمی 
‏ • برترین بازی سال ۹۵ از نگاه مخاطبان در پنجمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران (Tehran Game Festival) 
‏ • برترین بازی سال ۹۵ ( کلمات و دانستنی ) در جشنواره وب و موبایل ایران از دید داوران و از دید مردمی 

yesyes

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی