بریم بازی

بازی هایی که به نظرم خیلی خوبه (کامپیوتر و موبایل) رو معرفی می کنم.

بریم بازی

بازی هایی که به نظرم خیلی خوبه (کامپیوتر و موبایل) رو معرفی می کنم.

سلام
من محمدرضا امینیان هستم.
من 12 سالمه و مثل خیلی از بچه های این دوره زمونه، از موبایل و لپ تاپ و مخصوصا از بازی ها یکم سر در می آرم
و می خوام، چیز هایی که بلدم رو باشما به اشتراک بگذارم. اگر شما هم می تونید به من کمک کنید که بازی های بیشتر و بهتری رو اینجا معرفی کنیم بهم پیغام بدین. من خوشحال می شم.
ممنون که این متن رو خواندید.
لطفا این وب لاگ رو دنبال و به دوستانتون هم معرفی بکنبن. مرسی

تاریخچه ی ساخت بازی ماینکرفت

دوشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۶:۰۱ ب.ظ

 

ماینکرفت یک بازی جهان باز مستقل است که توسط موجانگ AB ساخته شده و توسط همین استودیو برای کامپیوتر و موبایل منتشر شده‌است. نسخه پی سی بازی به صورت عمومی در ۱۷ می ۲۰۰۹ با عنوان نسخه آلفا منتشر شد و بعد از آپدیت‌های پیاپی به عنوان نسخه اصلی و نهایی در ۱۸ نوامبر ۲۰۱۱ عرضه شد. همچنین نسخه‌ای از بازی برای اندروید یک ماه قبل از آن در ۷ اکتبر منتشر شد. نسخه آی‌اواس بازی نیز در ۱۷ نوامبر ۲۰۱۱ منتشر شد. در تاریخ نهم می ۲۰۱۲ میلادی بازی برای ایکس‌باکس ۳۶۰ به عنوان نسخه ایکس‌باکس لایو که توسط ۴J Studios توسعه داده شده بود عرضه شد. تمامی نسخه‌های ماینکرفت به روزرسانی‌های دوره‌ای دریافت می‌کنند. ویژگی‌های خلاقانه و قابلیت‌های ساخت و ساز در ماینکرفت به بازیگران این امکان را می‌دهد تا به وسیله مکعب‌های با بافت‌های مختلف در دنیایی رویه‌ای، سازه‌های مختلف و متفاوتی را بسازند. فعالیت‌های دیگر در بازی شامل اکتشاف، جمع‌آوری منابع، صنعتگری و مبارزه می‌شوند. گیم‌پلی در نسخه تجاری بازی، شامل دو حالت اصلی می‌باشد: حالت Survival (بقاء)، که بازیکنان در آن می‌بایست به جمع‌آوری منابع پرداخته و برای حفظ و نگهداری میزان سلامتی و گرسنگی خود تلاش نمایند؛ و حالت Creative (خلاقانه)، که در آن بازیکنان موجودی نامحدودی از منابع را در اختیار دارند، آزادانه می‌توانند پرواز کنند. در این حالت درجه سلامتی و گرسنگی وجود ندارد. همچنین حالت سومی با عنوان Hardcore وجود دارد که همانند حالت Survival (بقاء) با تفاوت در میزان سختی است. در این حالت بازیکن تنها یک جان داشته و پس از مرگ، مجبور به حذف دنیایی که ساخته‌است می‌شود. یکی از بهترین قابلیت‌های ماینکرفت، قابلیت افزودن پلاگین‌ها و کدهای جدا از کدنویسی ماینکرفت است که این قابلیت باعث به وجود آمدن Gamemodeهای جدا از Gamemodهای اصلی و سرورهای گوناگونی شده‌است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی