بریم بازی

بازی هایی که به نظرم خیلی خوبه (کامپیوتر و موبایل) رو معرفی می کنم.

بریم بازی

بازی هایی که به نظرم خیلی خوبه (کامپیوتر و موبایل) رو معرفی می کنم.

سلام
من محمدرضا امینیان هستم.
من 12 سالمه و مثل خیلی از بچه های این دوره زمونه، از موبایل و لپ تاپ و مخصوصا از بازی ها یکم سر در می آرم
و می خوام، چیز هایی که بلدم رو باشما به اشتراک بگذارم. اگر شما هم می تونید به من کمک کنید که بازی های بیشتر و بهتری رو اینجا معرفی کنیم بهم پیغام بدین. من خوشحال می شم.
ممنون که این متن رو خواندید.
لطفا این وب لاگ رو دنبال و به دوستانتون هم معرفی بکنبن. مرسی

فوتبالی ها حتما این مطلب را بخونن

شنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۲:۰۹ ق.ظ

سلام به اونایی که عاشق فوتبالن و دارن این مطلب رو می خونن دوستم مثل شماها عاشق فوتباله برای دیدن وبلاگش اینجا کیلیک کن.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۲۰
محمدرضا امینیان

فوتبال

نظرات  (۱)

عالی بود 

پاسخ:
ممنو که به پست هام توجه می کنید.D:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی