بریم بازی

بازی هایی که به نظرم خیلی خوبه (کامپیوتر و موبایل) رو معرفی می کنم.

بریم بازی

بازی هایی که به نظرم خیلی خوبه (کامپیوتر و موبایل) رو معرفی می کنم.

سلام
من محمدرضا امینیان هستم.
من 12 سالمه و مثل خیلی از بچه های این دوره زمونه، از موبایل و لپ تاپ و مخصوصا از بازی ها یکم سر در می آرم
و می خوام، چیز هایی که بلدم رو باشما به اشتراک بگذارم. اگر شما هم می تونید به من کمک کنید که بازی های بیشتر و بهتری رو اینجا معرفی کنیم بهم پیغام بدین. من خوشحال می شم.
ممنون که این متن رو خواندید.
لطفا این وب لاگ رو دنبال و به دوستانتون هم معرفی بکنبن. مرسی

معرفی بازی سایفارم(scifarm)

سه شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۹، ۱۰:۱۳ ب.ظ

 

 

این بازی در شرکتی به نام  گروه تاد طراحی وساخته شده. 

از بازی هایی که در این شر کت ساخته می شود می توان به پر سیتی، فروت کرفت و... اشاره کرد. 

این بازی از نوع بازی های استراتژی است.

این بازی در اینترنت، بازار و فروشگاه گوگل به نام scifarm هست که من لینکش رو در بازار پایین براتون میبذارم:

دانلود بازی scifarm


داستان بازی: در سال 3019، زمانی که جهان در صلح کامل است، سازمان SciFarm با هدف گسترش زندگی زمین به برنامه های اطراف آن تنظیم شده است. این سازمان با راه اندازی تعداد زیادی ایستگاه فضایی، جهانی می شود. در این بازی شما به یکی از ایستگاه فضایی به عنوان یک مدیر فرستاده می شود و باید سعی کنید ایستگاه فضایی خود را با تولید DNA حیوانات و فروش آن به ساکنان سرزمین های دیگر گسترش دهید. آیا شما آماده  این ماموریت هستید؟ آیا فکر می کنید که می توانید ایستگاه فضایی را مدیریت کنید؟ پس شروع کنیم

لینک فیلم های آموزشی در سایت آپارات

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۱۹
محمدرضا امینیان

معرفی بازی سایفارم(scifarm)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی