بریم بازی

بازی هایی که به نظرم خیلی خوبه (کامپیوتر و موبایل) رو معرفی می کنم.

بریم بازی

بازی هایی که به نظرم خیلی خوبه (کامپیوتر و موبایل) رو معرفی می کنم.

سلام
من محمدرضا امینیان هستم.
من 12 سالمه و مثل خیلی از بچه های این دوره زمونه، از موبایل و لپ تاپ و مخصوصا از بازی ها یکم سر در می آرم
و می خوام، چیز هایی که بلدم رو باشما به اشتراک بگذارم. اگر شما هم می تونید به من کمک کنید که بازی های بیشتر و بهتری رو اینجا معرفی کنیم بهم پیغام بدین. من خوشحال می شم.
ممنون که این متن رو خواندید.
لطفا این وب لاگ رو دنبال و به دوستانتون هم معرفی بکنبن. مرسی

معرفی بازی FIFA Soccer

چهارشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۹، ۰۶:۰۴ ب.ظ

به نام خدا

 

 

نام بازی: FIFA Soccer

شرکت سازنده ی بازی:ea game

بازی های دیگر این شرکت سازنده:Star Wars

 ستاره های بازی:4/3از5

گروه سنی بازی:+2سال

حجم بازی:80مگابایت

نوع بازی:ورزشی

این بازی آنلاین است.

لینک دانلود بازی:دانلود بازی FIFA Soccer

برای دیدن فیلم بازی بر رو ی این جمله کلیک کنید.

داستان بازی: بازی FIFA Soccer بازی آنلاین با گرافیک بسیار عالی و خیره کننده است که بیش از 30 لیگ معتبر، 650 تیم باشگاهی مختلف و بیش از 17 هزار بازیکن در اختیار شما قرار می دهد تا از بهترین بازی ساخته شده فوتبال برای گوشی های موبایل لذت ببرید . در فوتبال فیفا می توانید تیم خود را بسازید و بازیکنان را انتخاب کنید و با سایر تیم ها و بازیکنانی از سراسر جهان بصورت آنلاین مسابقه دهید. در این بازی باید تیم فوتبال خود را مدیریت کنید و در مسابقات مختلف فوتبال شرکت کنید.با استفاده از تاکتیک های مختلف و با به کارگیری سیستم های مدیریتی و تمرینی قوی شاهد پیشرفت تیم خود باشید.

yesyes

نظرات  (۳)

😊🌷

👌👌👌هر چیزی ک ب فوتبال مربوطه بهترینه و این بازیم  همینه

پاسخ:
ممنون از شما
۲۷ فروردين ۹۹ ، ۲۲:۱۰ علیرضا امینیان

فیلم های بسیار زیبا در مورد هر بازی خیلی ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی