بریم بازی

بازی هایی که به نظرم خیلی خوبه (کامپیوتر و موبایل) رو معرفی می کنم.

بریم بازی

بازی هایی که به نظرم خیلی خوبه (کامپیوتر و موبایل) رو معرفی می کنم.

سلام
من محمدرضا امینیان هستم.
من 12 سالمه و مثل خیلی از بچه های این دوره زمونه، از موبایل و لپ تاپ و مخصوصا از بازی ها یکم سر در می آرم
و می خوام، چیز هایی که بلدم رو باشما به اشتراک بگذارم. اگر شما هم می تونید به من کمک کنید که بازی های بیشتر و بهتری رو اینجا معرفی کنیم بهم پیغام بدین. من خوشحال می شم.
ممنون که این متن رو خواندید.
لطفا این وب لاگ رو دنبال و به دوستانتون هم معرفی بکنبن. مرسی

معرفی بازی سونیک (Sonic Forces)

دوشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۲:۳۹ ق.ظ

به نام خدا

 

 

نام بازی: Sonic Forces

شرکت سازنده ی بازی: SEGA

بازی های دیگر این شرکت سازنده: Crazy Taxi City Rush

 ستاره های بازی: 4/3 از 5

گروه سنی بازی: +5 سال

حجم بازی: 152مگابایت

نوع بازی: دویدنی 

این بازی آنلاین است.

لینک دانلود بازی: دانلود بازی سونیک (Sonic Forces)

برای دیدن فیلم بازی اینجا کلیک کنید.

داستان بازی: Sonic Forces بازی جدید از سری سونیک است که در آن وارد مسابقه سرعت با بازیکنان سراسر جهان می شوید. به سرعت بدوید و با بازیکنان واقعی سراسر جهان رقابت کنید. با حداکثر سرعت بدوید و در نبردهای چهار نفره زمان واقعی، به شیوه خود با حریفان واقعی مبارزه کنید. در طول مسابقه شما باید سلاح ها را انتخاب و از آنها استفاده کنید تا پیروزی را به دست آورید! به عنوان Sonic The Hedgehog، Tails، Amy، Knuckles، Shadow و سایر شخصیت ها رقابت کنید. برای ساختن تیم نهایی شخصیت ها و سلاح های جدید را باز کنید و ارتقاء دهید.

yesyes

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی